Přeskočit na hlavní obsah

Knižní přírustky za květen 2018

Krásný den, knihomolové!

Za měsíc květen jsem si pořídila pouze 7 knih
A proč že jich je tak málo, ptáte se? Odpověď je prostá, dámy a pánové, nepřišel mi můj "klasický" balíček od Martinusu, protože jsem si pořizovala knihy, které v květnu vycházely a distribuce té jedné mršky se posunula... takže nevěšte hlavy, jaké miláčky že jsem si to pořídila, se dozvíte v článku za červen.

Místo balíčku, s kterým normálně začínáme, Vám teda povím o knížce, kterou jsem dostala od manžela. Vybíral ji úplně sám a donutil mě odpřísáhnout, že si sama ANI NÁHODOU nekoupím další díly, protože tak má obstaranej celej zbytek roku (svátek, narozky a Vánoce). Prostě mu absolutně nevadí, že budu muset čekat AŽ, zdůrazňuji AŽ, do prosince, abych se dozvěděla konec. To je mučení :D
Calendar Girl 1 - Leden, únor, březen od Audrey Carlan.
První díl nové erotické série, která vám zvýší tep každý měsíc v roce… Mia potřebuje peníze. Hodně peněz. Protože když je nezíská, bude to stát jejího otce život. Zapletl se s nebezpečným člověkem, který je shodou okolností její expřítel. Když jste postaveni před podobné ultimátum, nemůžete si vybírat. A tak Mia udělá, co musí – přijme nabídku své bohaté tety, která vlastní eskortní službu, a na rok se stane luxusní společnicí. Každý měsíc bude mít jiného klienta v jiném městě. Sex není podmínkou. Snadno vydělané peníze, že? Aspoň to si Mia myslí, dokud v lednu nepotká Wese. Přitažlivost a vášeň mezi nimi je skutečná a Mia se uvědomuje, že tohle je muž, o kterém vždycky snila. Jenže na konci měsíce ji v Seattlu čeká smyslný malíř Alec a v březnu bude předstírat, že je snoubenkou bohatého Antonyho...
Jak moc se mi líbila/nelíbila se dozvíte v Přečteno za květen, takže o tom tady nic víc říkat nebudu, abych se neopakovala. Prozradím jen tolik, že ode mě nedostala plný počet hvězd.
Jen tak mimochodem, přebal téhle knížky je jedním slovem GENIÁLNÍ... protože je vážně chlupatej. Ne že by měl srst, to ne, ale má malé "výstupky", které prostě vytváří ten pocit hrubosti... fakt dost dobrý :D

Jako další mi přišla kniha, kterou jsem na konci dubna podpořila na Startovači. Chodím se tam dívat dost často, protože si myslím, že (ač na ně mám názor, jaký mám) by se čeští autoři měli ve vydávání knih podporovat, protože kdo ví, kolik "pokladů" se v té naší malé zemičce skrývá.
Kniha se jmenuje Jak se Oříšek naučil pomáhat a napsala ji Petra Šetele. Je to knížka krátkých povídek, které by měly děti vybídnout k tomu, aby se víc zajímaly o to, co se děje kolem nich, aby se naučily pomáhat a dělaly dobré skutky, prostě aby z nich jednou, budou-li sami chtít, vyrostli dobří lidé.
Dětská kniha, která v deseti povídkách vypráví příběh malého veveřáka Oříška. Ten se díky svým dobrodružstvím naučil, jak důležité je pomáhat ostatním. Vydáte se s ním na jeho cestu?
Knížka je nádherně barevná, ilustrovaná a mimo jiné obsahuje i části, do kterých si děti mohou psát a kreslit. Je to jakýsi úkolníček a deníček v jednom, což je podle mě naprosto super nápad.

Ani tentokrát jsem neodolala svodům databazeknih a pořídila si Alchymistovu šifru od Kevina Sendse, což je de facto detektivka pro děti, se záhadami a šiframi.
Nikomu neprozraď, co jsem ti dal." Dokud Christopher Rowe neobdržel toto tajemné varování, učil se řešit složité šifry a hádanky, vyráběl účinné léky, lektvary a zbraně a vůbec byl jako učedník u mistra Benedikta Blackthorna celkem spokojený. Pak však začne londýnské lékárníky pronásledovat záhadný kult. Umírají lidé a nebezpečí se přibližuje k jejich obchodu. Christopher bude muset přijít celé věci na kloub a řádění zla zastavit!
Jen proto, že je kniha zaškatlukovaná jako kniha "pro děti", neznamená to, že ji můžou číst jen děti. Stejně tak knihu, která je "Adult", nemusí číst jen lidi nad třicet. Nesnáším komentáře typu: "Jeee, ale vždyť je to knížka pro děti." nebo: "Ale to je pohádka ne?"
NO A CO?!

Poslední čtyři knihy, přesněji Harlequinky, jsem dostala od babičky, která uklízela svou knihovnu, na kterou jí naběhla moje osmiletá sestřenice a způsobila totální chaos, a zjistila, že je má dvakrát. Díky, Barčo :)
V milostné pasti od Jules Bennett.
Magnát Braden O’Shea má jasný cíl: musí získat starý rodinný poklad, svitky s neznámou Shakespearovou hrou. Svitky byly ukryty v jednom starém bostonském domě, který teď patřil půvabné koordinátorce společenských akcí Zaře. Pro Bradena nebylo nic snazšího, než si Zaru najmout na organizaci velkého večírku, a tak se s ní sblížit a dostat se až do jejího domu. Čím víc však Braden Zaru poznával, tím méně se mu chtělo jí lhát. Vždyť v něm probudila emoce, jaké dosud nepocítil…

Vánoční sen od Elizabeth Bevarly.
Clara vychovává svého tříletého synka Hanka sama a musí se dost otáčet. Zprávu o tom, že Hankův otec zemřel a zanechal chlapci velké bohatství, Clara nepřijala nijak nadšeně. Uvědomovala sí, že svět privilegovaných změní život nejen jejímu synkovi, ale i jí. Budou mít ještě čas na obyčejné radosti? Nebo Hanka čeká podobný život, jaký vede jeho workoholický strýc Grant? Možná, že se Claře podaří Grantovi ukázat, že nejen prací živ je člověk…

2v1: 
Zamilovaná do ničemy od Maureen Child.
Adelaide s Dempseym vyrůstala a léta pro něj pracovala. Vždy však byli pouze přátelé, takže když fotbalový trenér oficiálně oznámil jejich zasnoubení, aby jí zabránil dát výpověď, byla to pro Adelaide rána pod pás. Právě když se chystala začít s vlastním podnikáním, uvízla v předstíraném vztahu! A jako kdyby to nestačilo, brzy si Adelaide uvědomila, že se do toho ničemy doopravdy zamilovala…
Jako oheň a led od Joanne Rock.
Od prvního okamžiku Seana nezávislá Kate jak přitahovala, tak se navzájem nemohli vystát. Sean se těšil, až se bude moci vrátit ze zamrzlého Wyomingu do tepla Kalifornie. Avšak sněhová bouře tuto dvojici uvěznila v právě rekonstruovaném hotelu a oni se nečekaně sblížili natolik, že se Seanovi už ani odjíždět nechtělo…

2v1:
Palác snů od Kim Lawrence.
Pomoc nabídnuta v pravou chvíli… To byl pro Tess Danilo. Rytíř v blýskavé zbroji, který jí přispěchal na pomoc, zachránil ji, pozval ji do svého paláce… a tím to skončilo! Danilo je rozhodnut sám sebe trestat za to, co udělal. Za to, co neudělal! A to, že se ani nepokusí dotknout té ženy, kterou přijal pod svou střechu, je trest nejvyšší.
Jenže život se neskládá pouze z povinností a trestů!
Tajemství zlatokopky od Michelle Conder.
Pokud se dal vymyslet opravdu špatný způsob, jak začít jakýkoliv vztah s Carly, Dare by ho určitě dokázal trumfnout! Jenže ta žena bydlící u jeho dědečka ho prostě štvala.
No, vlastně to tak prosté nebylo. A taky ho vlastně nejenom štvala…
Pro Carly ten nafoukaný vnuk jejího pacienta znamenal doslova esenci toho, co na mužích nesnášela!
No… vlastně to, že ho nesnášela, taky nebyla tak úplně pravda…

Kolik knih (a jakých) jste si za květen pořídili Vy? Četli jste některou z knih, které Vám tu představuji? Jak se Vám líbila?

Budu se na Vás těšit u dalšího článku.

Čtění zdar!

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Já a FANFIKCE

Krásný den, knihomolové! Při svém asi desátém návratu k Elysejskému klíči jsem se rozhodla sepsat tento článek na téma mého vztahu (pohledu, názoru) k fanfikcím (výlučně jen ze světa Harryho Pottera, nikdy jsem nečetla nic jiného ani mne to nějak zvlášť neláká). Všeobecně se ve svém okolí setkávám buď s absolutní neznalostí nebo s názorem, že fanfikce je pouze sprosté vykrádání již existujících děl a ten, kdo je píše nebo čte, by se měl stydět.  Já měla dřív stejný názor, než se mi podařilo proniknout do tohoto světa hlouběji. Přiznám se bez mučení, že jsem před manželem schovávala čtečku po celou dobu, co jsem Elysejský klíč četla poprvé.  Jenže s každou další stránkou se můj názor měnil. Teď, po pár letech "sbližování", můžu bez obav říct, že existuje HNED NĚKOLIK   fanfikcí, které se mi líbí DALEKO VÍC než původní originál. Jsou to milionkrát poutavější příběhy s naprosto úžasnými zápletkami, originálním pojetím magického světa, mnohem smysluplnějším průběhe

Skleněný trůn Tag!

Krásný den, knihomolové! Jako omluvu za mou nevalnou aktivitu za posledních pár týdnů jsem si pro Vás připravila další TAG. Tentokrát je tématem Skleněný trůn , protože nedávno vyšla Věž úsvitu, přišlo mi to takové symbolické ;) Na tento konkrétní TAG jsem narazila na webu  Emie´s Nook , přeložila si ho, trochu poupravila podle svých představ a pracovala na něm opravdu dlouho, protože je jednak docela obsáhlý, jednak bylo pár otázek opravdu záludných a mě dalo nemalou práci přijít s odpovědí. Přesto jsem si každou chvíli s ním opravdu užila a doufám, že Vám se bude líbit. Tak jdeme na to! Lysandra: Kniha, jejíž česká obálka je hezčí než ta zahraniční Úplně jako první mě napadla kniha Štěstí ve stínech od Lynn Flewelling (první díl série Noční běžci), protože tu obálku strašně miluju, a potom, co jsem zjistila, jaký byl originál, jsem opravdu moc vděčná za to, že udělali novou. Abraxos: Kniha, která je lepší zevnitř než zvenčí Opět další úplně jednoduchá otázka

Pár faktů o mé maličkosti...

Krásný den, knihomolové! Sepsala jsem pár faktů ohledně mé maličkosti, abych Vám alespoň trochu přiblížila "svět, ve kterém žiju" aneb malé pootevření dveří mé duše pro ty z Vás, které by to třeba zajímalo.  FAKT č.1 Jsem prvorozená dcera, u které rodiče projevili naprosto "neobyčejnou kreativitu" a dali mi jméno po mé mámě, tedy Pavla (jen tak mimochodem náš malý rodinný vtípek: moje máma je Pavla, já jsem Pavla a můj manžel je Jaroslav, jeho máma se jmenuje Pavla a táta Jaroslav... umíte si představit, jak "úžasné" je sejít se v jedné místnosti?).  FAKT č.2 Je mi 25let . Narodila jsem se pár dní před Vánocemi (konktérně 15.) a považuju prosinec za nejkrásnější období v roce (spolu s podzimem, samozřejmě). FAKT č.3 Mám půlroční dceru Zoe a manžela Jaroslava , který je mou první láskou (nepočítám ty nevinné lásky ze školky a prvního stupně základky, kdy se každý vodil za ručičku chvilku s tím a chvilku s tím a připadal si strašlivě dospěle), s